czwartek, 2 października 2014

Post Arkones

Longe mi ne skribis. Mi okupiĝis ĉefe pri mia lingva kafejo. Verŝajne ĝi mortos post mia forveturo bedaŭrinde. Mi ankaŭ iomete kuiras. Iam sukcese, iam malsukcese. Dum tiu ĉi semajnfino mi veturis al Arkones en Poznano. Tio estis mia unua Arkones. Krome mi provas ankaŭ disvolviĝi mian alian blogon. 

Długo nie pisałam. Zajmowałam się głównie moją kawiarnią językową. Prawdopodobnie nie przetrwa ona mojego wyjazdu niestety. Trochę też gotuję. Czasem jadalnie, czasem nie. W ten weekend pojechałam na Arkones do Poznania. To był mój pierwszy Arkones. Ponadto staram się też rozwinąć mój inny blog.

2 komentarze:

  1. Skribado de blogo ŝajnas sufiĉe facila afero, sed tamen penon, tempon kaj sindediĉon postulas. Kaj oni ekscias tion nur kiam oni mem provas tion fari :D
    PS Alkones :P

    OdpowiedzUsuń
  2. 44 year-old Help Desk Operator Walther Gallo, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Mountain biking. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. przeczytaj ten post tutaj

    OdpowiedzUsuń