poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Semajno de kroĉtrikado

Dum lastaj tagoj mi ricevis de amikoj pli da fotoj de diversaj tomboj kaj tombejoj. Verŝajne nun ĉiuj amikoj pensas, ke mi estas frenezulino je tio:)
Amiko jam aĉetis por ni biletojn al Kartvelio, mi sendis al li monon. Tio estas tute stranga afero. Ni spontane organizis flugon preskaŭ duonjare antaŭ ĝi okazos. La plej bona spontanvojaĝo estas planita vojaĝo:)
Ĉefo de nia pola-rusa interŝanĝo diris, ke mi devas trovi iun homon, kiu helpos al ni prepari muzikfilmeton. Mi demandis homojn, afiŝis anoncon kaj ankoraŭ neniu konsentis. Espereble iu volontulo aperos.
Tutan semajnon mi kroĉtrikas. Jam pli malpli duono de mia kroĉtrikaĵo estas preta. Ankoraŭ kelkaj tagoj kaj mi finos ĝin. Patrino jam aĉetis por mi sekvan porcion de lano.
En miaj planoj por tiu fino de somero estas veturi ankoraŭ foje al Bjalistoko kaj Vilno. Mi serĉas kamaradoj por tiu aventuro, sed ŝajnas al mi, ke mi denove veturos sola. Nu, ni ekvidos. Mi havos almenaŭ pli da tempo por fotoj:)

W ostatnich dniach otrzymałam od przyjaciół kolejne zdjęcia różnych grobów i cmentarzy. Najwyraźniej teraz wszyscy znajomi myślą, że mam na tym punkcie bzika:)
Kolega kupił nam już bilety do Gruzji, wysłałam mu przelew. To zupełnie dziwna sprawa. Spontanicznie zorganizowaliśmy lot z prawie półrocznym wyprzedzeniem. Najlepszy spontan to zaplanowany spontan:)
Szef naszej wymiany polsko-rosyjskiej powiedział, że mam znaleźć kogoś, kto pomoże nam przygotować teledysk. Pytałam ludzi, zamieściłam ogłoszenie i jak na razie nikt się nie zgłosił. Mam nadzieję, że jakiś ochotnik się pojawi.
Cały tydzień szydełkuję. Mniej więcej połowę już zrobiłam. Jeszcze parę dni i skończę. Mama kupiła mi już następną włóczkę.
W moich planach na tę końcówkę lata jest wyjazd po raz kolejny do Białegostoku i Wilna. Szukam towarzyszy na tę przygodę, ale wydaje mi się, że znowu pojadę sama. No, zobaczymy. Będę miała przynajmniej więcej czasu na zdjęcia:)

3 komentarze:

  1. Hmm... Strange. Mi hieraŭ revenis post mia semajna vojaĝo al Bjalistoko kun unutaga ekskurso al Vilno. Lastatempe okazas al mi tro da koincidoj... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nu, se vi veturus kelkajn tagojn poste, eble ni renkontiĝus en Bjalistoko aŭ Vilno:)

    OdpowiedzUsuń