piątek, 26 października 2012

Tagmanĝo-surprizo:)

Okazos festivalo hodiaŭ kaj morgaŭ en mia laborejo kaj tio signifas, ke mi laboros "ĝis la nokto, nokto fin'":) Ekde hodiaŭ verŝajne mi havos en loĝejo konstantan konekton kun interreto. Tio bonas, ĉar mia nuna senkabla interreto senĉese fuŝas kaj ĝi limitas elŝutitajn datumojn. Sed mi devos pagi pli multe, do estas plusoj kaj minusoj.
Mi ricevis inviton al mia amikino por tagmanĝo-surprizo:) Mi ĝojas, ke ni povos renkontiĝi, babili kaj klaĉi:) Dum semajno ne estas tro multe da tempo.

Dzisiaj i jutro u mnie w pracy odbędzie się festiwal, co oznacza, że będę pracować do późna w nocy. Od dzisiaj będę prawdopodobnie miała w mieszkaniu stały internet. To dobrze, bo mój obecny bezprzewodowy ciągle nawala i ma limit przesyłu danych. Ale będę musiała więcej płacić, więc są plusy i minusy.
Otrzymałam zaproszenie od przyjaciółki na obiad-niespodziankę:) Cieszę się, że będziemy mogły się spotkać, pogadać i poplotkować:) W trakcie tygodnia nie ma zbyt wiele czasu.

1 komentarze:

  1. na zdrówczeko, Aniu, na zdróweczko! :) do zobaczyska za parę godzin! :)

    OdpowiedzUsuń