poniedziałek, 10 września 2012

Ŝanĝoj en laborejo

Evidentiĝis, ke en mia laborejo okazis iaj ŝanĝoj, mi ankoraŭ ne scias kiaj kaj kiom da. Merkrede mi veturas al Vroclavo por organiza renkontiĝo, tiam mi certe ekscios pri kio temas. Laŭ nova plano en tiu ĉi monato mi laboras nur unu dimanĉe. Mi ĝojas kaj malĝojas samtempe. Bone, ke mi havos pli multe da libera tempo kaj mi ne devos pli frue transloĝiĝi al Vroclavo. Malbone, ĉar mi volis pli multe labori, ĝis kiam mi ankoraŭ ne komencis studi denove. Se nur unu monato estos tia - en ordo, sed se poste ankaŭ mi laboros tiel malmulte, tio ŝajnas al mi esti iomete sensencaĵo. Mi atendas merkredon kaj esperas, ke nova estrino ĉion klarigos al ni.
Okazało się, że u mnie w pracy nastąpiły jakieś zmiany, nie wiem jeszcze ile i jakie. W środę jadę do Wrocławia na spotkanie organizacyjne, wtedy na pewno dowiem się, o co chodzi. Według nowego planu w tym miesiącu pracuję tylko w jedną niedzielę. Cieszę się i smucę jednocześnie. Dobrze, że będę miała więcej wolnego czasu i nie będę musiała wcześniej przeprowadzać się do Wrocławia. Źle, ponieważ chciałam więcej pracować, dopóki nie zacznę znowu studiować. Jeśli tylko jeden miesiąc taki będzie - w porządku, ale jeśli później nadal będę pracować tak mało, wydaje mi się to trochę bez sensu. Oczekuję środy i mam nadzieję, że nowa szefowa wszystko nam wyjaśni.

0 komentarze:

Prześlij komentarz