czwartek, 16 sierpnia 2012

Noktomeza telefono

Ĵus skribis mi mesaĝon al mia amikino, pensante, ke ŝi estas en Nederlando kun sia koramiko. Kaj ŝi telefonis al mi, dirante, ke ŝi estas nek en Nederlando, nek kun sia koramiko! Mi plu ne kredas, ke mi tion aŭdis, ĉar estas noktomezo kaj ŝi diris al mi tiel multe da novaĵoj, ke mi sidas ŝokita nun. Mi jam scias, kion sentis homoj, kiam mi diris al ili pri mia vivo kaj ĉiuj tiuj ŝanĝos kaj strangaj decidoj. Malgraŭ tio malfacile kredi, ke ŝi jam ne plu estas kun sia fianĉo kaj anstataŭ en Nederlando ŝi estas nun ĉe maro en Pollando. Kia surprizo! Morgaŭ mi kontrolos, ĉu mi vere tion skribis kaj tio ĉio vere okazis. Kaj en sekva semajno mi certe devas renkontiĝi kun mia amikino. Jaro 2012 neniam finos surprizi min.
Właśnie napisałam sms do mojej przyjaciółki, myśląc, że jest ona w Holandii ze swoim chłopakiem. A ona zadzwoniła do mnie, mówiąc, że ani nie jest w Holandii, ani nie jest ze swoim chłopakiem! Dalej nie wierzę w to, co usłyszałam, bo jest północ, a ona powiedziała tyle nowin, że siedzę teraz zszokowana. Wiem już, co czuli ludzie, kiedy mówiłam im o moim życiu i tych wszystkich zmianach oraz dziwnych decyzjach. Mimo wszystko trudno uwierzyć, że ona nie jest już ze swoim narzeczonym i zamiast być z nim w Holandii, jest teraz nad morzem w Polsce. Co za niespodzianka! Jutro sprawdzę, czy naprawdę to napisałam i czy to wszystko naprawdę się stało. I w przyszłym tygodniu na pewno muszę spotkać się z moją przyjaciółką. Rok 2012 nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać.

0 komentarze:

Prześlij komentarz