wtorek, 19 czerwca 2012

Transloĝiĝado

Post unu semajno mi devas transloĝiĝi. Mi revenas el Vroclavo al mia hejmo en Valbĵiĥ por someraj ferioj. Ĉiam mi havas problemojn kun miaj aĵoj, ĉar mi havas komunan ĉambron kun mia frato kaj en ĝi estas tro malmulte da loko. Kiam mi revenas el Vroclavo pezigita per miaj libroj kaj vestaĵoj, mi neniam scias kion fari kaj kien ilin meti. Apenaŭ sufiĉas loko por ili en aŭtomobilo. Malbone, ke ne ekzistas magia teleporto (ĉu ekzistas tiu vorto?), tiam mi eble ne devus transporti preskaŭ ĉiuj miaj aĵoj. Se mi ion bezonus, mi simple teleportus (?) kaj prenus tion dank' al magio.
Za tydzień muszę się przeprowadzić. Na wakacje wracam z Wrocławia do domu w Wałbrzychu. Zawsze mam problem z moimi rzeczami, bo w moim pokoju jest bardzo mało miejsca, mieszkam razem z bratem. Kiedy wracam z Wrocławia obładowana moimi książkami i ubraniami, nigdy nie wiem, co z nimi zrobić i gdzie je położyć. Ledwie starcza miejsca w samochodzie. Szkoda, że nie istnieje magiczny teleport, wtedy może nie musiałabym przewozić prawie wszystkich moich rzeczy. Gdybym czegoś potrzebowała, po prostu bym to brała dzięki magii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz