czwartek, 14 czerwca 2012

Nigraj vakeroj

Ĉi-jara junio estas por mi iomete stranga. Entute ĉi jaro estas tre stranga, preskaŭ ĉio en mia vivo ŝanĝiĝas. Dum junio kutime mi nervigas, ĉar mi havas multe da ekzamenoj. Sed post kelkaj miaj decidoj mi nun jam havas neniajn ekzamenojn. Mi nur laboras de tempo al tempo (precipe en sekva semajno) kaj legas librojn. Havante tiom da libera tempo, mi multe pensas pri strangaj aferoj. Tio ne helpas, mi poste longe tristiĝas. Miaj pensoj pri estonteco nun estas plenaj de timo kaj malĝojoj.Eble post someraj ferioj situacio pliboniĝos kaj denove estos pli normale. Lao Che havas kanton pri tiaj pensoj, ĝi nomiĝas "Nigraj vakeroj"
Tegoroczny czerwiec jest dla mnie trochę dziwny. W ogóle ten rok jest bardzo dziwny, wszystko w moim życiu się zmienia. Zwykle w czerwcu denerwuję się, bo mam mnóstwo egzaminów. Ale w wyniku kilku moich decyzji teraz nie mam już żadnych egzaminów. Tylko pracuję od czasu do czasu (zwłaszcza w przyszłym tygodniu) i czytam książki. Mając tyle wolnego czasu, dużo myślę o dziwnych rzeczach. To nie pomaga, później długo się smucę. Moje myśli o przyszłości są teraz pełne strachu i zmartwień. Może po wakacjach sytuacja się poprawi i znowu wszystko wróci do normalności. Lao Che ma piosenkę o takich czarnych myślach, pt. "Czarne kowboje"

0 komentarze:

Prześlij komentarz