piątek, 22 czerwca 2012

Koŝmaro

Mi estas ŝokita kaj plu ne fieras, ke tio okazis. Lastatempe mi havas tiom da problemoj, nun mi havas unu pli multe. Kial ĉio tiel komplikiĝas? Al mi ŝajnas, ke nenia afero nun estas certa en mia vivo. Mi skibas tion por havi pruvon, kiam mi morgaŭ vekiĝos, ke tio ne estis sonĝo. Se mi jesos, mi havos novajn problemojn, sed eble miaj malnovaj eksolviĝos. Se mi diros ne, situacio plu estos stranga. Kio ajn mi faros, estos malbone. Kiel nun ekdormi?
Jestem zszokowana i dalej nie wierzę, że to się wydarzyło. Ostatnio mam tyle problemów, teraz mam jeden więcej. Czemu wszystko się tak komplikuje? Wydaje mi się, że nic teraz nie jest pewne w moim życiu. Piszę to, żeby mieć dowód, kiedy jutro się obudzę, że to nie był sen. Jeśli się zgodzę, będę miała nowe problemy, ale może rozwiążą się te stare. Jeśli powiem nie, sytuacja dalej będzie dziwna. Cokolwiek zrobię, będzie źle. Jak teraz zasnąć?

1 komentarze:

  1. mam nadzieję, że Cię złapię na fejsie, że się jakoś zgramy!

    OdpowiedzUsuń