niedziela, 20 maja 2012

Popoldancoj

Hodiaŭ en Pollando estas multe da okazaĵoj ligitaj kun Nokto de Muzeoj. Dufoje mi spektis prezentadon de polaj popolaj dancoj kaj kantoj. Al mi tre plaĉis la koncerto, precipe kostumoj. Mi bedaŭras, ke kiam mi estis infano, mi ne aliĝis al simila grupo. Nun mi estas iomete tro maljuna:) Kaj mi deziras sanon al knabo, kiu dum koncerto falis kaj verŝajne rompis gambon. Mi esperas, ke ĉio estos bone.
Ĉi tie vi povas legi pri Malsuprasilezia Grupo de Popolaj Kantoj kaj Dancoj "Vroclavo": http://www.zespol.wroc.pl/ (paĝaro estas tradukita en angla, germana, franca kaj hispana)

Dzisiaj odbywa się wiele wydarzeń w związku z Nocą Muzeów. Dwukrotnie byłam dzisiaj na koncercie Reprezentacyjnego Dolnośląskiego Zespołu Pieśni i Tańca "Wrocław". Występ bardzo mi się podobał, zwłaszcza kostiumy. Żałuję, że jako dziecko nie zapisałam się do podobnego zespołu. Teraz chyba jestem już na to trochę za stara:) Życzę dużo zdrowia chłopakowi, który w trakcie występu prawdopodobnie złamał nogę i został zabrany przez pogotowie. Mam nadzieję, że szybko wróci do formy i podziwiam innych członków grupy za opanowanie w takiej kryzysowej sytuacji.
RDZPiT "Wrocław" ma swoją stronę internetową, z której można dowiedzieć się więcej o ich działalności: http://www.zespol.wroc.pl/.

0 komentarze:

Prześlij komentarz