sobota, 19 maja 2012

Saluton!

Mi nomiĝas Anjo kaj mi estas Esperantistino el Pollando. Skribante tiun ĉi blogon mi volas montri, ke homoj povas uzi Lingvon Internacian ankaŭ en tiu formo de komunikado. Mia aventuro kun Esperanto komenciĝis oktobre 2011, sed mi jam antaŭe sciis pri ĝi kaj ĉiam volis eklerni. Finfine mi ekkonis ĝustajn homojn, finis kurson kaj komencis uzi Esperanton ĉiu tage kun miaj amikoj. Bedaŭrinde mi ankoraŭ ofte eraras, do bonvolu pardoni min. Kutime mi skribos dulingve: Esperante kaj pole. Mi esperas, ke eble iam iu homo trovos mian blogon kaj komencos lerni lingvon de Zamenhof.
Nazywam się Ania i jestem esperantystką z Polski. Pisząc tego bloga chcę pokazać, że języka międzynarodowego można używać również w tej formie komunikacji. Moja przygoda z esperantem zaczęła się w październiku 2011, ale już wcześniej wiedziałam o jego istnieniu i chciałam się go nauczyć. Wreszcie poznałam odpowiednich ludzi, ukończyłam kurs i zaczęłam codziennie używać esperanta w rozmowach z moimi przyjaciółmi. Niestety popełniam jeszcze wiele błędów, więc proszę mi wybaczyć. Zwykle będę pisać w dwóch językach: po polsku i esperancku. Mam nadzieję, że może kiedyś jakiś człowiek znajdzie mojego bloga i zacznie uczyć się języka Zamenhofa.

0 komentarze:

Prześlij komentarz